Alla inlägg den 12 oktober 2006

Av Kicki - 12 oktober 2006 16:44

Hela tiden, nästan, utom på morgonen när jag just klivit upp. Då är jag pigg en liten stund. Sen blir jag trött igen. Vid den här tiden är jag helt sömnig! Och så har jag ett religionsarbete som ska bli färdigt, senast imorn. Min hjärna vill sova, min kropp vill sova. Till råga på allt har jag tvättstuga. Det bästa är att jag bokar varannan vecka, så det är inte så mycket, men ändå är det jobbigt. Nu ska vi snart gå och hämta allt. Sambo följer med som underhållning och moraliskt stöd, annars orkar jag inte gå dit. Egentligen skulle vi repa ikväll, men jag insåg att det inte är fysiskt möjligt om jag ska hinna klart arbetet. Igår var sista ridkursen med Gnyr för den här gången. Nästa vecka ska jag rida Kengala igen, det blir roligt! Vi galopperade igår igen och det gick jättebra! Inge tokrus eller konstiga genvägar. Ibland försökte han fuska så han skulle få galoppera hela tiden, då fick jag jobba som attans. Det kändes när jag kom hem. Ojoj! En kort dusch, sen tippade jag i sängen. Varmt var det oxå, ute. Jag tog på lite för varma kläder, men man vet ju aldrig, den här tiden på året kan det slå om fort.Glass hjälpte inte mot mitt tröttgnäll. Nu ska vi till tvättstugan, sen måste jag göra klart det där arbetet! Jag behöver inte kämpa så hårt, det är bara religion.*Gääääsp!*

Ovido - Quiz & Flashcards