Alla inlägg den 31 oktober 2006

Av Kicki - 31 oktober 2006 13:38

Idag älskar jag att bo i Kiruna! Det är så härligt med gnistrande vit snö i solens sken. Imorse var det snöyrväder, nu har det klarnat upp och är alldeles ljust och vitt och fint.Jag är "ledig" hela veckan, så vi har åkt omkring och uträttat saker. Vi var och tog en kaffe på TT, hälsade på mamma och pappa en sväng och så har vi åkt bil. Jag har betalat räkningarna. Det var ju inte jätteskojigt men nu är det gjort. På torsdag ska vi åka till Luleå och shoppa, jag och Cammo-Flammo. Lite fickpengar kommer jag ha med mig.Imorn är det dags för ultraljud. Ojojoj, vad spännande! Jag kommer ha babyshoppingfeber i Luleå, gissar jag. Imorse var det morgongympa i min mage, haha!Snart är det omelettlunch. Mums!

Ovido - Quiz & Flashcards