Alla inlägg den 14 oktober 2006

Av Kicki - 14 oktober 2006 14:17

Hela tiden ska jag göra läxor. Och så skjuter jag upp dem, för jag orkar inte sitta och läsa och skriva för jag är för trött. Då sitter jag och slötittar teve. Men ibland gör jag vadsomhelst för att slippa läsa läxor, jag möblerar om, handtvättar kläder, dammtorkar, viker kläder, städar badrummet, åker och handlar... Det finns knappt nåt som inte duger. Men jag kan inte skjuta upp det längre. Jag måste göra klart, annars kanske jag inte får nåt betyg! Det värsta är ju att jag bara är slö, jag tycker inte att läxorna är svåra och jobbiga på det sättet. Jag ids bara inte sitta ner och skriva. Sambo är och handlar med sina päron. Undra vad de hittar på. Undra vad han kommer hem med. Jag är nyfiken. Klockan fyra ska vi och äta palt hos mina päron. Sen ska stuggranne få sina födelsedagsblommor.Usch, usch, usch, vad jag är slö. Det här är nån fix idé jag hittat på. Så jävla tråkigt är det inte med läxor. Jag är bara löjlig. Suck, vad jobbig jag ska va.

Ovido - Quiz & Flashcards