Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Kicki - 16 maj 2008 14:04

När vi repade sist åkte jag och hämtade en trummis. Det var riktigt, riktigt roligt att få spela med trummor igen! Det kändes som att vi var på gång. Nu kan vi börja satsa igen och boka in spelningar. Fan, vad härligt!

Kanske kan vi få spela ute redan till hösten, om allt går som det ska. Det kommer kanske inte bli så mycket repande under sommaren, men vi får ta de tillfällen som ges.


Idag ska jag jobba. Jag börjar fyra. Pust! Jag ska jobba till halv fem på morgonen. Det känns, och jag har sovit jättedåligt inatt. Jag har vaknat av minsta lilla ljud.

Nu ska jag bara jobba tre dagar, sen är jag ledig en vecka igen, men det är långa skift och jag vet att jag bara kommer att sova när jag kommer hem. Det är lite tråkigt, men man får leva med det.

Husse har jobbat hela veckan och nu är det min tur. Det är nästan så vi möts i dörrposten, "hej" "hejdå".

Jag undrar om jag ska lägga mig en stund på sängen innan jag måste åka.

Ovido - Quiz & Flashcards