Alla inlägg den 29 september 2008

Av Kicki - 29 september 2008 11:58

Nog för att Matilda var ledsen och faktiskt upprörd över att bli lämnad på dagis idag, så var hon vid littre bättre mod än tidigare. Det skär i min mamma-själ att se min lilla dotter så ledsen. Jag önskar fortfarande att jag fick vara hemmafru och ta hand om henne själv.

Den här veckan ska hon bara vara där mellan nio och halv tolv, så hon får vänja sig. Hon har lekt och gungat idag, tillochmed varit med och sjungit även om det inte var skojigt särskilt länge, fick jag höra. Hon hade ätit bra, och hon somnade i sin vagn på vägen hem.

Nu ska jag sköta mina hemmafru-sysslor. Betala ett par räkningar som legat kvar i lådan, tina kyckling och diska nappflaskor. Inget av det är särskilt tråkigt, faktiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards