Direktlänk till inlägg 13 maj 2008

Loppis

Av Kicki - 13 maj 2008 13:22

Vi ska ha gårdsloppis här söndagen den 31:a maj. Jag tror vi får ihop en hel del att sälja. Det tråkiga är att jag jobbar till fem på morron den dan loppisen ska vara, så frågan är hur pigg och med jag kommer vara. Jag ska ta och packa ihop saker redan nu, så det är klart iallafall.


Det lutar åt att Husse ska få riktigt jobb. Vad skojigt! Han har provjobbat ett par dagar och trivs riktigt bra. Han ska få riktig lön oxå, det är ju en trevlig bonus. Nu har ju jag iofs tagit på mig jobb fram till september, så vi får se hur vi löser det då. Jobbar jag natt är det ju inga problem, men jag vet inte om jag gör det hela tiden. Tror inte det.


Bejbis har trilskats lite idag. Hon ville inte sova så länge på sin förmiddagslur. Sen ville hon inte äta så mycket av sin lunch. Det hon däremot ville göra var att springa omkring och gnälla i sin gåstol. "Määämmäää bubbääh..." Och så pekar hon på allt och säger så. Med gnällig ton.

Vi missade en läkartid idag. Jag trodde att det var imorn vi skulle dit. Nu har vi fått ombokat tiden till på torsdag. Då ska jag väl komma ihåg det.

På fredag ska jag jobba igen, fram tillochmed söndag. Nattskift. Jag försöker att hinna med så mycket som möjligt nu när jag är ledig. Så jag måste nog skriva en lista på vad som ska göras...

Suck! Men lite kul är det... 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards