Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Kicki - 4 augusti 2008 13:36

Jag har slängt ut min man och mitt barn. De fick gå. "Ut ur mitt hus!" sa jag och klädde på Matilda och bar ut henne. De gick iväg.

Sen dess har jag städat och dammsugit och skurat. Husse köpte något slags super-skur-medel som jag testade och det verkade funka. Skurvattnet blev ganska skitigt iallafall.

Nu tar jag en liten paus framför datorn. Jag vet inte om jag ska fortsätta med garderobsröjning. Man vet aldrig när Husse med barn trillar in genom dörren. Man vet heller aldrig när de ringer från BilCity och säger att bilen är klar. Min fina bil är på service! Den ska bli som ny. Jag har aldrig någonsin i mitt liv lämnat in en bil på service. Någon gång ska ju vara den första.


Matilda har fått en ny kompis. Idag när vi gick in i vardagsrummet så ropade hon: "Mia, Miaaa!" Hihi! Men Mia var ju inte här. Inte idag, men snart kommer hon kanske! Man vet aldrig när Mia trillar in genom dörren. (Jo, förresten, det vet man, för hon lovade att ringa först.)

Ovido - Quiz & Flashcards