Direktlänk till inlägg 6 maj 2007

Supersulor

Av Kicki - 6 maj 2007 12:29

Jag hade, efter några dagars promenerande, ont i höfterna, benhinnorna och lite i knäna. Mina fötter var lite ömma. Men nu har jag promenerat två dagar med mina nya sulor och de är verkligen superbra! Jag har inte ont någonstans! Bara hemskt lite i knäna i nerförsbackar. Jag är imponerad, redan. Om det här inte är för bra att vara sant så var de ju lätt värda 220 kr.


Husses strid trappas upp. Nu är snart hela grannskapet inblandat. Igår när jag kom hem från stan, var det heta diskussioner ute på gården. Allt började med att vi inte ville ha någon bil ståendes utanför vårt sovrumsfönster... Jag försöker hålla mig utanför... Men jag fnissar lite.

 
 
Nina

Nina

6 maj 2007 14:10

Låter minst sagt intressant med ett engagerat grannskap... ;) Hur ser oddsen ut för er/husses del om jag får vara nyfiken och fråga? Vad heter sulorna du skaffat dig och var köpte du dem? Det verkar nästan som att sådana skulle kunna vara något för mig med...

http://pippi.blogg.se

 
Sofie

Sofie

6 maj 2007 16:08

Låter som riktigt bra sulor det där ju.. Jag får också hemskt ont i benhinnorna nämligen, så jag är ju väldigt nyfiken på vart du har hittat sulorna, och vad de heter?

http://plutt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kicki

6 maj 2007 17:24

Husse leder helt klart! Idag kom parkeringsvakten och gav böter åt ca 4 bilar... Det är spännande att se vad som händer nu.
Sulorna kommer från Fotlabbet och på förpackningen står det "Action Sporting Comfort". Jag köpte dem på Sportiaden, så de borde ju finnas på de flesta sportaffärer.

 
Nina

Nina

6 maj 2007 20:34

Hejja er! ;-)

Med tanke på det avancerade namnet så förstår jag att sulorna är ngt i hästväg :-)))

http://pippi.blogg.se

 
Ingen bild

Kajsa-kusin

7 maj 2007 07:42

Nåt som också hjälper mot ömmande benhinnor är att stretcha.....vaderna. Ett tips. Det funkar för mig i alla fall(har fått rådet av sjukgymnast så det är inte nåt egenhändigt påhitt) :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards