Alla inlägg under oktober 2006

Av Kicki - 1 oktober 2006 15:10

Jag var tvungen att göra iordning sovrummet. Jag har grubblat i flera månader och bestämt hur det ska se ut. Idag har jag gjort massor! Snart färdigt.Fan, vad jag har mycket kläder...

Av Kicki - 1 oktober 2006 11:57

Jag är på väg åt det hållet. Jag blir bara bredare runt höften. Det andra står still. Det kommer se roligt ut. Igår köpte jag ett liggunderlag så att jag kan göra övningar på golvet. Hihi!Jag vaxade benen igår. Det är bland det bökigaste man kan hålla på med. Värma vax, klippa extra remsor (de som följer med räcker aldrig, och tyg är mycket bättre), sen ska man komma åt att smeta på vaxet oxå. Jag har kommit på vitsen med färdiga, kalla remsor. Då är det bara att tejpa på. Jag höll nog på i ett par timmar. Min vilotid gick till att vaxa benen. Pust. Ändå tar det inte med allt, så jag måste finputsa, idag, om jag ids. Det gjorde iallafall inte lika ont som jag mindes. Första gången tog jag dubbla TREO innan jag började, och jag kommer ihåg att det gjorde så ont att jag blev förbannad. Igår kände jag inte mycket. Hm. Bra det.Ute snöar det, blötsnö. Det ser inget mysig ut. Jag har gjort iordning studieplats i köket. Ska plugga lite idag. Räkna lite matte, skriva lite Sh och Re, läsa lite Nk. Nk-prov på tisdag, inlämning Sh på fredag. Jag känner ingen panik, än. Det går nog bra det här. Huvudsaken jag blir godkänd!

Ovido - Quiz & Flashcards