Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Kicki - 29 augusti 2007 09:58

Jag håller på att planera min hemresa. Jag ska hyra bil. Det var klurigt. Jag måste ringa och boka, det var svårt att få grepp om hemsidorna. Det lutar åt antingen en wv polo eller en huyndai atos (eller hur det nu stavas...). Jag har så mycket packning att jag ändå skulle behöva boka en hel sovkupé till mig själv och bejbis, det går på 1800 kr. Då måste jag ändå byta tåg, och släpa packning och bejbis... Nä, bil hade jag bestämt från början och bil får det bli.


Det är ett infekterat sår som jag har börjat rota i nu när jag tog min bejbis och åkte iväg. Människor har visat sitt rätta ansikte... Ojojoj... I say no more...


Nä, nu ska jag planera och rådfråga och planera mer. Jag känner att det börjar bli dags att ta itu med verkligheten back home och vända det på rätt köl. Då kan jag koppla av mina sista dagar på semestern.


Tack för alla peppande kommentarer! Det värmer och stärker! Kramar till er.

Ovido - Quiz & Flashcards