Alla inlägg den 2 november 2008

Av Kicki - 2 november 2008 14:35

Vaknade av ont i morse. Det har inte känts ont på det viset förut. Men jag är glad att det känns. Då vet jag att de lever och inte ruttnar och trillar av! Hi hi! Jag sa till mamma och pappa att jag förmodligen skulle ut och promenera idag. Och hur gick det med det? Inte alls. Jag satt och hade ont i fåtöljen en stund, sen gick jag med på att ta en värktablett, vilket hjälpte. Men jag stannade i fåtöljen och såg dokumentären om Dixie Chicks. Den var bra och humörhöjande. Jag blev på jättebra humör av den!


Igår blev jag på bra humör av Dansbandskampen. När Larz Kristerz spelade Purple Rain i gammal, god dansbandstappning fnissade jag högt för mig själv. Och Scotts gjorde en riktig dänga av Blue Hawaii.

Skrämmande att jag faktiskt blir på bra humör av dansband, men det är väl det de är till för.


I ugnen står nu en potatisgratäng och puttrar. Den sprider en härlig doft över hela lägenheten. Jag är verkligen skithungrig nu! Hoppas den är klar snart.

Ovido - Quiz & Flashcards