Alla inlägg den 3 november 2008

Av Kicki - 3 november 2008 19:18

Det har jag köpt åt mig själv idag, för första gången i mitt liv! Det är ett jättefint set, i grön spets. Men jag kan inte ha det ännu, för jag får inte använda bygel-bh förrän om ca 3 månader.

Jag duschade idag, fastän jag inte får. Men tejpen satt kvar, så jag tycker inte att det gjorde något. Jag är väldigt försiktig, men samtidigt väldigt less på att inte få duscha hela kroppen. Idag var jag verkligen tvungen, för jag hade invigt mitt nya gångband som jag köpt på www.blocket.se.

Jag har varit jättesugen på att köpa ett sådant gångband, men jag har inte hittat något till ett överkomligt pris, förrän nu. 350 kr fick jag ge, inte så farligt alls.

Jag gick en kvart på det och det kändes verkligen! Jag får driva bandet själv eftersom det inte är någon motor, sen är det ju svag uppförsbacke hela tiden. En kvart efter tre veckors mer eller mindre soffliggande var en riktig match. Min kondis är inte vad den varit. Nu har jag iallafall kommit igång. Det bästa är att jag kan ställa det framför teven och gå till Days of our lives eller nåt! Hahaha! Förena nytta med nöje, så att säga.

Matilda tyckte det var väldigt spännande med ett gångband, hon skrattade och sa mamma. Jag såg nog ganska rolig ut, när jag tänker på det.

Ovido - Quiz & Flashcards