Alla inlägg den 23 augusti 2006

Av Kicki - 23 augusti 2006 13:25

Det är varmt. Solen gassar. I bilen är det hemskt, trots taklucka. Jag önskar bilen hade ac. Varmt kombinerat med illamående är ju för härligt. Jag borde gå och köpa frukt och sånt. Det går ju att äta. Det går bra att dricka kaffe oxå, konstigt nog. Ikväll är det ridkurs igen. Jag ska ta med kameran och ta kort på Bolli. Idag ska jag även ha med mig myggmedel och tunnare jacka än sist. Det är varmt. Min älskling är i Sunderbyn nu. Han kom nyss fram och skulle ringa när han kommit till ett rum. Nu är han långt borta. Ojojoj. Jag grinade när jag åkte från lassa idag. Jag är så känslig. Snörvel. Det blir rocknroll efter ridkursen. Jag ska ta och stränga om min ak. gitarr nu här hemma och öva lite sång så rösten håller ikväll. Kan vara bra så inte basist skrattar på sig! hihi

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards