Alla inlägg den 24 augusti 2006

Av Kicki - 24 augusti 2006 13:25

Tittade på Oprah när jag åt frukost. Meg Ryan var med och hon har oxå gjort en läppförstoring som ser helt konstig ut! Hon kunde knappt säga P,B eller V, var helt stel när hon log och läpparna låg där som två hårdstekta prinskorvar pressade mot tänderna. Är det snyggt? I Las Vegas igår var Monica med igen i lite minnesbilder. Hon spelas av Lara Flynn Boyle som gjort den absolut fulaste läppförstoringen ever. När hon kommer runt ett hörn ser man läpparna långt innan man ser henne. De är som en glänsande näbb av kött. Det ser ut som att hon har svårt att prata överhuvudtaget. Jag försöker föreställa mig henne äta, men det går inte. Inte konstigt att hon är så smal. Att tillochmed Jessica Simpson gick och gjorde det går helt över mitt förstånd. Vad var det för fel på hennes naturliga läppar? Såg de inte tillräckligt hårda och plastiga ut kanske? Nä, vet du vad. Jag blir alldeles trött. Jag hoppas att det ska gå över.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards