Direktlänk till inlägg 6 augusti 2007

Långledigt

Av Kicki - 6 augusti 2007 15:27

Min semester blir längre än jag trott och väntat mig. Nu ska jag vara borta ett bra tag, visade det sig. Där fick jag för att jag så gärna ville flytta från Kiruna! Men det var väl bra.


Igår åt Matilda morot för första gången i sitt liv. Det mesta hamnade på haklappen, men lite gick nog ner. Det får jag väl se i blöjan! Haha! Idag ska jag nog bjuda på lite bananmos, få se vad hon tycker om det! Det är roligt som tusan iaf. Äntligen får hon smaka lite annat än den där torrmjölken...


Jag ska åka vidare till helgen tror jag. Och det ser ut att bli buss. Busspriset var nästan en tredjedel av tågpriset. Jag ska ringa och höra vad de har att säga om att jag har en bejbis med mig. På tåget verkade det dessutom ganska fullbokat på fredag.


Nu ropar min bejbis på mig, bäst att lyda! 

 
 
Ingen bild

Jennie

6 augusti 2007 18:07

HUr länge blir du borta då? Å var styr du kosan nu då? =) spänki med mat =) Emelie håller på att dregla i massor o har kommit på hur man gnager på sin bitring. Tänder på g minsann =)

 
Ingen bild

N

6 augusti 2007 18:29

Roligt med smakisar :) Minerna och grimaserna är obetalbara att få sitta och titta på :)

 
Ingen bild

Kicki

8 augusti 2007 16:46

Nästa resmål blir Västerås. Nästa vecka nångång.
Matilda verkar gilla plommompuré, men bara litegrann. Sen blir det för konstigt i munnen. Hihihi...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards