Alla inlägg under augusti 2007

Av Kicki - 2 augusti 2007 10:04

Ja ja, semester och semester. Jag är iallafall i Göteborg och kopplar av. Det kändes ganska konstigt att komma hit. Inte som att jag bodde här, och inte heller som att jag var turist. Konstigt. Det var roligt att träffa gamla kompisar. Det är ju flera år sedan jag sett dem, men det gjorde ingenting.


Jag har inte hängt på stan ännu. Det ska vi göra idag. Jag har skrivit en liten lista på saker jag och Matilda behöver. Det ska bli roligt att springa lite i affärer. Det är tillochmed roligt att åka spårvagn! Det var så länge sen.


Där jag och Matilda bor, bor det många barn. De är jätteglada och roliga. De blev helt begistrade i Matilda. "Hon är så söööt!" De har tagit tusen kort på henne. Det är roligt med glada och snälla barn.


Nu ska jag kolla min mail och se om nån vill nåt. 

Ovido - Quiz & Flashcards