Alla inlägg den 7 december 2007

Av Kicki - 7 december 2007 22:13

Köpte Aftonbladet igår, för tv-bilagans skull. Och så är det ju alltid roligt att läsa lite sensationsnyheter.

Mode-delen är faktiskt ett utav mina irritationsobjekt, men jag brukar läsa den ändå. I gårdagens tidning kan man läsa att "hippien gör comeback", att man ska ha utsvängda jeans, blommönstrat och såklart hårbandet i guld, som ska gå över pannan. Sofi Fahrman har på bilden exakt ett sådant guldband. Och i samband med artikeln är bilden på Sienna Miller, med guldband i håret.

I dagens tidning, som jag ville ha på grund utav skvallerbilagan Klick!, kan man läsa "Belinda Olsson hissar och dissar". Där dissas guldbandet totalt! Och det lustiga är att samma bild med Sienna Miller finns i artikeln.

Jaha. Vad ska man göra nu då? Ska man köpa något guldband eller inte? Är det tokinne eller katastrofalt fult? Vem ska man lita på i det här fallet? Jag vet varken ut eller in!

Nåja, man kan vara ganska lugn ändå. Det som är trendigt brukar ju komma året efter till lilla Kiruna. Då kanske jag har lyckats få kläm på om det ska vara hårband eller inte.

Ovido - Quiz & Flashcards