Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Kicki - 1 juni 2008 18:48

Det är idag det. Jag kom hem kring sex i morse. Har jobbat sen förra lördagen. Idag har jag sovit ungefär till två.

Jag och Matilda tog en promenad i småregnandet och gick till järnvägsparken och gungade lite. Sen gick vi hem igen. Husse var och fiskade och fick två fina öringar som vi ska grilla när nästa finväder kommer.

Det blev pizza till middag idag. Lättlagat och bra. (Från Midnattshörnan.)


När jag slutade mitt skift imorse, var jag ganska pigg så jag tvättade vår bil. Den var alldeles gruvdammig. Nu är den blank i ett par dagar igen.


Nu är jag ledig några dagar, och då ska jag vara hemmafru! Fan, vad härligt! Jag ska ta hand om hemmet och barnet, laga maten, diska, tvätta, handla och mysa av att få vara hemma.

På fredag åker uniformen på igen. Och vilken uniform sen! Jag har fixat skjorta och slips. Hahaha!

Ovido - Quiz & Flashcards