Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Kicki - 2 juni 2008 20:51

Jag började dagen med att skriva en lista på vad som ska göras i veckan när jag är hemma. Det blev en lång lista och jag har bockat av under dagen. Mycket jobb blev det.

Men imorn ska vi ta det lugnt och gå på badis. Jag har packat skötväskan proppfull, så den står färdig och klar till morgondagens äventyr. Det ska bli kul och se hur Matilda reagerar när hon får sparka med benen i vatten. Sen går vi nog och fikar lite. Och så ska jag shoppa lite oxå, en ny bh bland annat.


Har även under dagen skrivit en annan lista, en namnlista. Vi är ett gäng grannar som opponerar oss mot att de ska bygga en parkeringsplats mitt i gräsmattan här, med infarten på vår sida, så det blir mer trafik utanför våra entréer. Det tyckte vi inte om. När vi har fått ihop nog många namn ska vi lämna in den på FABs kontor, så de får utreda en ny plats för parkering. För parkeringsplatser behövs, men inte precis där.

Ovido - Quiz & Flashcards