Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Kicki - 15 juni 2008 14:10

Det gick faktiskt riktigt bra på vår spelning i fredags. Det kom inte så värst mycket folk, de flesta var nog fulla någonstans, men de som var där tyckte vi var bra. Sen hade vi fest och gick på krogen. Det var oxå skojigt.

Nu har vi fixat tre spelningar till under hösten, plus att en kille ville producera vår demo vi ska spela in till hösten. Skönt att vara tillbaka! Jag spelade dock fatalt fel i första låten, men jag dämpade så mycket att det nog inte hördes. Sången gick bra fram till Possession, då jag blev lite hes. Nu är det bara att ladda till nästa gång, göra ett gäng nya låtar och nöta järnet. Trummis åker bort över sommaren, så vi får producera till hon kommer tillbaka.


Jag var lite bakis igår, men inte så jag var tvungen att ligga ner och kräkas, som tur var. Jag ville bara äta hela dan istället.


Idag körde Husse och jag en tvättmaskin till Gitarrist. Hon blev glad. Och hennes barn var busiga så Matilda blev alldeles förvånad.

Sen var vi och handlade litegrann.

Det regnar och ska visst göra det tillochmed torsdag iallafall, enligt tv4vadret.se. Tråkigt. Men jag är glad att det inte snöar.

Ovido - Quiz & Flashcards