Alla inlägg den 8 november 2006

Av Kicki - 8 november 2006 20:17

Det var skänkelvikning på schemat idag. Kengala var jätteduktig, trots att hon flåsade redan innan jag satt upp. Stackarn fick släpa omkring på mig, men hon verkade inte bry sig så mycket. Skänkelvikningen gick riktigt bra, trots att jag slöade till lite... Det är ju alltid så, att jag slutar jobba så fort det går bra.Grinigt väder, men jag hade bra kläder idag. Alldeles lagom varma. Om vi vill har vi fyra gånger kvar, eller var det fem? Hm. Det kommer bli lite slitit att komma upp i sadeln snart, känner jag. Magen växer ju från dag till dag...

Av Kicki - 8 november 2006 15:47

Jag körde en tyst protest idag. Orkar inte sitta i en skolstol i två timmar och kolla film. Inte idag. Jag gick hem och började läsa "Röda rummet" istället. Matten idag var mest skojig. Vi skrattade hela tiden, jag, Marianne och Marianne. Tänk att matte kan vara så roligt. I förrgår kom två riktiga sparkar i min mage. Det kändes som att jag hade kunnat se fotens konturer på magen, så tydligt var det. Först blev jag skraj och fick hjärtklappning, sen började jag skratta. Efter det låg jag och tittade på magen istället för på teve, så jag inte skulle missa något. Men det kom inga fler jättesparkar. Idag har det varit livat hela dagen. Smålivat. Jag är sugen på onyttigheter hela tiden. Försöker stilla begäret med Satsumas, men det funkar inte så bra.Alvar sjöng idag så jag höll på att skratta på mig! Han är så rolig.

Ovido - Quiz & Flashcards