Alla inlägg den 22 november 2006

Av Kicki - 22 november 2006 19:09

Idag sa jag att det fick vara nog med ridkurs för den här gången. Jag återkommer nästa höst, förhoppningsvis. Det gör ont att vända sig i sängen, då kanske jag inte ska rida, tänkte jag. Det är bara att inse. Lite tråkigt är det, men jag kommer tillbaka.Vi ska göra novellanalys i svenskan. Vi har tre noveller att välja mellan. Alla tre är tråkiga, hemska och inte ett dugg roande. Usch. Den vi övade på var iallafall lite charmig. Död och pina. Hemskheter och gråt. Det får vi välja mellan, och analysera. Jippi. Jättekul. Ska man plågas ska man plågas ordentligt.Igår skulle jag vila, men istället började jag möblera om i min fantasi. Det blev inge vila. Det blev en ny hörna i vardagsrummet istället. Härligt! Åh, vad fint vi har här hemma! Jag trivs så bra att jag knappt vill gå hemifrån.

Ovido - Quiz & Flashcards