Alla inlägg den 11 november 2006

Av Kicki - 11 november 2006 11:19

Igår var det jättefint väder igen. Blå himmel och solsken. Idag snöar det, konstant. Vi som precis hade fått bilen tinad i Kupolen-garaget och förardörren hade börjat fungera normalt igen. Nu är det nog samma visa. Snöväder och kupévärmare är ingen bra kombination. Kanske måste vi ut och åka lite snart. Micke har varit ute med sin pappa och donat med grejer. Jag provade ringa när han varit borta ett par timmar, då svarade han inte, så jag trodde han åkt till akuten med ryggen igen. Jag skickade ett sms och frågade, sen ringde han och trodde att jag var på lassarettet! Vilket missförstånd, och vilken oro i onödan från båda håll. Nu var vi ju friska och krya båda två. Puh!Jag handtvättar lite, har inte tvättstuga förrän nästa vecka och slut på undisar. Måste köpa fler med plats för magen.

Ovido - Quiz & Flashcards