Alla inlägg den 15 november 2006

Av Kicki - 15 november 2006 11:46

Igår fick jag mördaront i halsen och tänkte att nu är halsflussens tid här igen. Sambos systerdöttrar hade halsfluss i förra veckan och vi var där och hälsade på. Jag träffade dem inte, men det kan ju ha legat i luften. Idag har jag inte lika ont. Ondast var det igårkväll när jag skulle sova, jag kunde inte svälja alls. Sen somnade jag och sov hela natten, utan att gå upp en endaste gång.Imorse åt jag en och en halv vitlöksklyfta till frukost. Jag ska bli frisk.Sen tittade jag lite på "efter tio" med Malou. Kjell Bergqvist var där och pratade. Tack Kjell för att du säger som det är! Fan, vad härligt! Och kanske måste jag ändra mig om Lars Winnerbäck oxå. Han är iallafall en hyvens kille verkar det som, även om jag inte gillar hans musik.Jag håller med det de säger om "Idol", det är ett hemskt program. Usel tv. Och man kan även ifrågasätta Tv4 på andra grunder oxå, ett exempel: Varför blev Tone, som presenterar vädret på Tv4, avstängd i tre månader för att hon "vek ut sig" i en herrtidning, när Pernilla Wahlgren, som leder barnprogram (!) fick vika ut sig utan påföljder? Vad är det för moral?Jag är vitlöksmarinerad, känner jag.

Ovido - Quiz & Flashcards