Alla inlägg den 10 november 2006

Av Kicki - 10 november 2006 15:51

Jag blir tokstressad på natten. Vaknar varje natt vid tre och går på toa, sen kan jag inte somna om. När jag går upp tidigare på natten kan jag somna om, men inte då klockan tre. Jag var så trött imorse att jag stannade hemma och sov istället för att gå till skolan. Jag har kommit på att magen växer på natten, då kommer det sån där växtvärk och det är oxå en anledning till att jag har svårt att somna om. Och så har jag blivit mörkrädd igen och tror att The Grudge-ungen är på toaletten, bakom duschdraperiet. Inget skojigt alls.Drömde att vi ärvde en gård inatt. Vilken grej. En hel gård med några byggnader och hagar. Det visade sig att gården fanns på riktigt, när jag berättade för Micke om drömmen. Knäppt.Ute har det hunnit bli mörkt trots att det bara är eftermiddag än. Vi ska till mamma och pappa och äta sik om en timme. Micke är och byter olja i skoterns växellåda.Jag är hungrig! Och kissnödig. Sällan.

Ovido - Quiz & Flashcards