Alla inlägg den 18 november 2006

Av Kicki - 18 november 2006 18:44

Igår var det fredag. Som vanligt var vi trötta och gick och la oss när filmen började. Sen somnade vi. Klockan två, ungefär, på natten, ringde HEMMATELEFONEN. Först en gång, så jag vaknade med hjärtklappning. Ingen lämnade något meddelande på telefonsvararen. Ca tio minuter senare ringde det igen! Då lyfte jag luren och la på igen. Vid det laget var jag klarvaken och jätteförbannad. Imorse kollade jag upp numret på eniro.se och det var någon helt främmande människa, som förmoligen ringt fel. Varför ringer man hem till någon klockan två på natten? Antagligen för att man är på fyllan. Morr.Idag fick vi tvätta resten som var kvar. Två maskiner. Nu hänger allt på tork. Jag är trött som en smurf och vill bara lägga mig i sängen. Men nu ska vi gå på Konsum och köpa Bregott.

Ovido - Quiz & Flashcards