Alla inlägg den 1 september 2006

Av Kicki - 1 september 2006 13:15

Idag började jag tio över åtta. Ganska tidigt, tycker jag. När jag steg upp mådde jag jätteilla och var alldeles yr. Jag pallade äta lite fil med blåbärssylt och havrefras. Första lektionen var två timmar. Det var roligt men ganska jobbigt. Jag längtade till rasten så jag skulle få äta något. När rasten kom, rusade jag till fiket och tänkte ta en smörgås. Men det fanns inga smörgåsar, bara bullar. Jag tog en kaffe och en kanelbulle. Usch, jag började må ännu mer illa. Nästa lektion var en och en halv timme, vi fick en liten rast efter halva lektionen, då tog jag en smörgås och en Mer. Men det hjälpte inte!Konstigt att må som att jag åkt karusell. Men det är ganska lindrigt. Jag är bara inte van.Här hemma håller vi på och försöker få ordning. Det går ganska bra. Jag är alldeles nöjd över vår nya skrivare/kopiator/scanner. Det känns lyxigt! Hihi!En bokhylla har rykt från vardagsrummet, där ska det bli en musikvägg. Fyra av mina fem gitarrer ska hänga där och va snygga. Det kommer bli kanon! Det är roligt att få fint och ordning.

Ovido - Quiz & Flashcards