Alla inlägg den 8 september 2006

Av Kicki - 8 september 2006 11:36

Jag måste göra färdigt svenskan! Den ska mailas in idag, jag har svarat på sex frågor av tjugotre. Det är inga jobbiga frågor ens. Jag behöver bara läsa en text, och i texten står det saker som jag läst förut och känner till. Vad är det som hindrar mig? Måste fixa mms-inställningar till Mickes nya telefon, måste skriva blogg, måste kolla lunar, måste lägga lite patiens, måste sortera i kontorslådan, måste göra en massa saker när det enda jag måste göra är att skriva färdigt arbetet och maila in det! Helst innan dagen är slut!Jag är nervös oxå. Nästa vecka händer spännande saker. Nya, roliga saker. Och jag börjar vara nervös redan. Jag var nervös för länge sen. Minst två dagar sen. På tisdag ska vi först på exkursion med naturkunskapen, det blir så roligt! Sen ska Micke och jag på inskrivning. På onsdag ska jag byta häst på ridkursen. Hästen är lydig men stark! Ooooh, vad roligt det ska bli!Jag undrar hur länge det ska ta innan jag får mitt studiebidrag. Hur länge ska det ta? De har alla uppgifter, och de säger tillochmed på radio att de har blivit snabbare på CSN. Ska jag få dubbla bidrag den 25:e eller? Knasigt. Jag vill ha pengarna nu!Ska jag ta och göra färdigt det där arbetet snart eller..? Kanske nu...

Ovido - Quiz & Flashcards