Alla inlägg den 17 september 2006

Av Kicki - 17 september 2006 20:26

001 och 002 idag. Då var jag med i leken.

Av Kicki - 17 september 2006 16:42

Idag åkte syster, jag, Alvar och Miloo ut i skogen till Sussis stuga. Det var mysigt. Jag mådde jätteilla och höll på kräkas (nästan) i bilen. Efter en kopp te mådde jag bättre. Alvar kräktes, för han hade ätit fel välling.Idag är det val. Jag har redan röstat, men jag får ångra mig! Det ids jag inte. Vi ska äta hämtmat idag, dagen till ära. Jag måste sitta uppe och kolla valvakan. Man är ju som en panschis eller bejbis, somnar strax efter nio på kvällen... Jag är inte riktigt frisk än. Halsontet har gått över, men jag fick en jäkla huvudvärk som jag trodde skulle gå över när jag åt, men den är kvar. Imorn blir jag nog frisk. Kanske ska jag vara hemma imorn oxå. Jag vet inte. Jag är så snurrig och yr.Snart är MacCahan slut, då ska vi ut och åka Opel och kolla öppettider på matställen.

Ovido - Quiz & Flashcards