Alla inlägg den 15 september 2006

Av Kicki - 15 september 2006 18:39

Jaha, då åkte man på den ändå. Förkylningen. Det är väl så när man umgås med bejbisar. Jag har stannat hemma från skolan idag och ätit vitlök. Men sen var vi ut med bilen iaf. Måste handla lite juh! Jag såg till att få bytt batteri i Pluttens gamla klocka. Den är snygg. Nu har jag på mig den och den går och går. Efter fem års väntan, fick den tillslut nytt batteri. Jag har inte rökt nu på ett tag. Det känns bara bra. Jag är inte ens sugen. Och nu har jag ont i halsen så då är jag verkligen inte alls sugen. Det är fredag idag. Det kommer folk och hälsar på och jag är inte van! Det är därför jag sitter i sovrummet och knappar på datorn. Jag vill inte riktigt umgås alls. Förkyld och seg.Ska ta och göra lite läxa oxå. Men jag är verkligen seg... haha!

Ovido - Quiz & Flashcards