Alla inlägg den 14 september 2006

Av Kicki - 14 september 2006 16:17

Det känns ibland som att benen ska lossna från sina fästen i höften. När jag vänder mig på natten låter det klonk i höften och nedre ryggen. Nu är det ont. Som träningsvärk fast i gängorna. Lite träningsvärk har jag oxå, efter ridningen igår. Idag var jag och syster ute och promenerade en sväng. Till Alvar blev förbannad. Jag märkte, när jag skulle pumpa cykeln, att jag inte borde sitta på huk överhuvudtaget. Ajaj! Jag borde gå och simma lite tror jag. Ska gå imorn och kolla vad det kostar. Men de rekommenderar ju en att köpa solkort! Hahaha, det blir ju billigare!Jag har gjort köttfärssås. Hoppas älskling kommer hem snart så vi får äta. Vi åt ärtsoppa till lunch. Det var gott. Jag tror att köttfärssås kommer att funka det oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards