Alla inlägg den 9 september 2006

Av Kicki - 9 september 2006 10:53

naaeeeh! Jag ids inte! Jag hade glömt hur det kändes. Nu kommer jag ihåg. Jag kan bara vrida huvet åt höger. Knappt alls vicka huvet framåt och bakåt, och bara lite åt höger, inget åt vänster. Vad fan hände? Jag duschade lite, nu gör det ont!Vi ska på marknaden. Mikael sover, för han har haft ont i diskbråcket inatt. Jag har ätit frukost, tittat i "Klick!", duschat, fått nackspärr och klätt på mig. Idag blir det kjol igen. Och mockastövlar. Det var längesen jag hade dom på mig. Men när ska Mikael vakna? Nu har det gått en timme, ungefär. Hans telefon har skrikit: I´m gonna be a rockstar!!! en gång iallafall. Okänt nummer dessutom.Det bästa jag gjorde var att anmäla hemma telefonen till NIX! Det ringde bara telefonförsäljare hem till oss. Knappt någon annan alls. NSD, kalsonger, filmer, vitamintillskott, Kuriren, bredband... Suck. Nu ringer de inte mer. Skönt.Nä, lite smink på det här fejset så är jag redo att dra på stan!

Ovido - Quiz & Flashcards