Alla inlägg den 11 september 2006

Av Kicki - 11 september 2006 19:53

Nu känns det inte nytt längre, att gå i skola. Det börjar kännas som en vana. Och jag tycker fortfarande att det är roligt. Jag har jätteroligt! Idag hade jag svenska, matte och samhälls. På svenskan började vi se film, Hamlet med Mel Gibson. Vi ska se färdigt den på onsdag. I matten räknade vi bråk. Det gjorde jag hemma igår, det var smart gjort av mig, faktiskt. I samhällskunskapen gick vi igenom de politiska riksdagspartierna. Det var skoj. Det blev lite diskussioner. Lite partisk var jag ju, jag som berättade om vänsterpartiet. Jag kunde väl ha fått Kd eller Fp eller nåt sånt som jag inte alls håller med!Jag har svårt att äta lagad mat. Jag är hungrig och tillochmed sugen, men jag kan inte äta. Vindruvor, godis, drömbullar och risifrutti går bra. Torkat renkött oxå. Jag måste börja göra sallad. Imorn blir det tonfisksallad. Jag kan ju inte leva på renkött och vindruvor!Imorn ska vi ut och gå, mellan tio och tolv. Hoppas det inte regnar. Jag ska ta med svampkorg och plocka skäggriska!Jag önskar jag kunde ta bort min älsklings ont! Jag vill att han ska vara frisk och pigg och glad! Tänk om jag kunde healing!

Ovido - Quiz & Flashcards