Alla inlägg den 3 september 2006

Av Kicki - 3 september 2006 17:52

Hihihi, i works kan man organisera hushållet och skapa en förteckning på sina viner bl a. vad bra! Hihi!Jag har organiserat min skolpärm. Sattit in register och delat upp i information, prov/hemarbeten och eget arbete/inlämning. Sen gjorde jag två småscheman som jag kan ha i fickan och skrev ut dem på nya skrivaren. Jag älskar att ha en skrivare. Najs.Idag fick bilen full tank. Vi var även och startade skotern en liten stund, så den inte glömmer bort hur det känns. Bilen gick bra idag, trots fukten. Alltså hittade vi rätt igår. Bra bra.Vi fick färsk torsk att laga till middag. Gott blev det. Mums. Det kändes inte ens att jag mådde illa. Jag tror det blir mer fisk på menyn här hemma. Nästan uteslutande. Och nyponsoppa till efterrätt. Med mandelbiskvier. Mmmm...Nä, nu jäklar ska jag sluta skjuta upp hemläxan! Ska bara hämta mer kaffe och mandelbiskvier först.

Ovido - Quiz & Flashcards