Alla inlägg den 2 september 2006

Av Kicki - 2 september 2006 13:19

Nu var det kris igen. Vi hade knappt några rena kläder alls. Dags att tvätta. Jag började vid tio, tror jag. Nu hänger nästan allt på tork. Det får inte riktigt plats. Kanske ska jag boka i tid nästa gång, så det inte blir så jädrans mycket!Bilen beter sig konstigt. Den vill inte riktigt gå när det regnar och är blött. Vi har försökt lösa problemet, men vi måste åka till OK och hissa upp den. Det är svårt att komma åt alla grejer. Det är en kabel som är lite trasig, och den ligger givetvis längst under motorn. 5-56 är bra grejer. "Den kan driva ut fukt, den har en underbar lukt..." som Rally-gänget sjöng. Stämmer bra. Luktar Jenka.Det var helt sjukt vad jag mådde dåligt igår. Jag hade svårt att sitta upp tillochmed, för allt snurrade. Det gick knappt att äta, trots att jag var hungrig. Idag är det inte lika farligt, som tur är. Det hade gått dåligt med tvättstugan då!Nu ska jag snart hänga upp sista tvätten på tork. Sen ska vi ner och pyssla med Opeln. Jag blir galen när den inte går bra!

Ovido - Quiz & Flashcards