Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Kicki - 7 juni 2007 18:35

Hihi! Jag hittade den här bilden och var bara tvungen att visa upp den! Världens bästa såpa, 20 år i år!

Av Kicki - 7 juni 2007 17:37

Jag tror jag har fått för mycket sol på en gång. Idag gick vi till BVC, jag och Matilda, och när vi kom hem började jag må illa. Jag har aldrig varit någon riktig solbadare, förrän nu. Jag har suttit här ute och jobbat på bröllops-brännan. Trots ihärdigt smörjande med solskyddsfaktor 20 har jag bränt mig. Inte så farligt, jag har faktiskt försökt sola smart men vi har ju varit ute hela dagarna!


På BVC gick det bara bra. Hon har vuxit en centimeter på längden och runt huvudet och gått upp 300 gram sen förra gången. Nästa gång är det dags för tremånaderskollen. Då ska hon få en spruta! Uuuuh! Då tror jag att jag går ut i korridoren. Jag blir ledsen i maggropen bara jag tänker på det. Men hon är så duktig, gjorde inte en min när de tog blodprov på BB och MVC.


Vi tog och storhandlade idag. Faster Anita och kusin Fanny fick vara barnvakter medan jag och Husse åkte på coop. Hela kommunen var där, kändes det som. Men i shop-x-press-kön var det ganska tomt, det var smart av oss att skaffa det. Jag fick köpa jordgubbar! Jag köpte en halvliter och de är slut nu. De ligger i min mage. Husse han med ett par stycken.


Ovido - Quiz & Flashcards