Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Kicki - 15 juni 2007 10:46

...ingickna, inpromenerade... jaja... jag håller på att gå omkring i mina bröllopsskor. De är faktiskt inte så osköna alls! Det enda som stör mig är att klacken knarrar. Det är en såndär klack som bara fortsätter rakt ner från hälen, den svänger inte in litegrann som andra klackar brukar göra. Det är kanske därför den knarrar. Jag var tvungen att köpa storlek 42! 42! Det fanns bara ett enda par i den storleken. Antingen har många stora fötter så de var slut eller så är det så få att de bara tar in nåt enstaka par. Jag tror att mina fötter har blivit två storlekar större av graviditeten. De töjde ut sig när jag hade vatten i dem. Skor jag hade förra sommaren får jag kränga på med däckjärn. Mina bröllopsskor är öppna, som sandaler, det var nog väldigt smart av mig att köpa sådana, så jag inte måste börja gå barfota efter tjugo minuter. Nu har jag haft på dem ett tag och det känns bra. Och jag ska ju inte promenera så väldans mycket på min bröllopsdag.


Husse håller på med dekorationer. Det blir jättefint! Jag har hjälpt lite, när jag tagit rast från datan. Jag är nästan färdig med alla trycksaker nu. Husse har haft hemliga projekt i källaren, men de har kommit upp till lägenheten nu och jag ser att det blir superbra!


Det blir nog bra det här! Jag har bra vibbar.

Ovido - Quiz & Flashcards