Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Kicki - 14 juni 2007 11:57

Igår kom skivorna som jag beställde i fredags eller när det nu var. Snabbt gick det iallafall. Nu diggar jag och Matilda till Pain's senaste skiva. Fy fan, vad den är bra! Vi blev glada båda två. Hon har varit lite gnällig här, inget har varit bra. Hon fick ny blöja, mat, prova sitta i babysittern, ligga i mammas famn, ligga i korgsängen... Inget dög. Men så slog mamma på Pain och då blev det glada miner. Nu ligger hon och dansar, pratar lite och tittar ut genom fönstret. Mamma blev oxå glad... Jag har suttit här och svettats och gjort placeringskort. Igårkväll satt jag med bordsplaceringen till jag blev yr i mössan. Sen fortsatte jag tänka på det när jag skulle sova. Klockan fyra imorse kunde jag inte somna om efter Matilda fått mat, då låg jag och tänkte på var vi ska förvara tårtorna. TT har ju bara en kyl! Var får man in en trevånings bröllopstårta?


Det är roligt det där med bordsplacering. Jag tänkte att vi skulle strunta i det helt, men risken är ju att några inte alls vet var de ska sitta. Så det är lika bra att placera ut alla. Och vem går ihop med vem, vem går inte ihop med vem... Vi vill ju inte ha nåt bråk! Hihihi! (Jag hör i mitt huvud hur panikartat det fnisset lät, jag ser mig själv framför mig med lite lätt galna, uppspärrade ögon, tuggandes på en nagel, "hihihihi....")


Förutom Pain köpte jag en Mustasch "Powerhuose" och Justin Timberlake "Justified". Lite blandat måste det vara. Men Matilda föredrar Pain. Hon fick en fin badge till sin vagn med skivan. Nu har hon slocknat. Hårdrock ä bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards