Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Kicki - 9 juni 2007 19:02

Gick på stan idag för jag tänkte köpa en ny sommarkläd för mina skattepengar. Jag gick in på Lindex och det var asmycket folk, men jag hade inte bråttom, så jag gick runt och kollade lite. Jag hittade en klänning som jag ville ha, och "footies", sen skulle jag gå och ställa mig i kön. Kön gick ända bak till väggen och jag kom inte ens fram till slutet av kön. Jag såg hur mer och mer folk strömmade dit bak, men jag kom ingenstans med min barnvagn. Folk ville ju inte flytta på sig för att kanske förlora sin plats i mastodont-kön, så jag gick och hängde tillbaka min klänning och la tillbaka mina "footies" och gick ut. Lite småförbannad. Men jag gick till Lottas och köpte smink, då blev jag glad igen. Så jag fortsatte till Domus och köpte parfym och ansiktskräm. Jag fick bränna lite skattepengar iallafall.

På vägen hem gick jag in på b.young, men där hittade jag ingenting. Det är svårt att hitta kläder när jag inte riktigt vet vad jag har för storlek, plus att jag antagligen inte kommer att ha den här storleken så länge till.


Det var lite svalare idag, så min solbränna får vila några dagar. Det kan den behöva.


Lördagkväll och en flaska mysvin.

Ovido - Quiz & Flashcards