Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Kicki - 11 juni 2007 19:05

Om nitton dagar blir jag fru Roos. Då heter jag inte Nyberg längre. Jag måste skriva en ny namnteckning, skaffa nytt körkort och nytt pass. Jag blir en FRU! Det här året alltså, först mamma, sen fru och sen trettio. Det är mycket på en gång.

Idag har jag skrivit inbjudningar, brev till grannarna och inköpslista. Imorn ska vi ut och handla sånt som behövs till själva lokalen. Det ska bli kul! Det närmar sig verkligen, det börjar kännas på riktigt. Ibland är jag så orolig att det inte ska bli av så jag vågar inte tänka på det. Jag drömmer mardrömmar om att vi gör slut bara ett par dagar innan...


Åh! Imorn! Usch! Jag ska på efterkoll och cellprovstagning. Hemska värld! Jag ogillar verkligen att gå på gynkoll! Vill inte! Men då har jag det gjort och behöver inte göra det igen förrän om tre år, tror jag. Det är så jävla omysigt. Brrrrrr...


Roliga och användbara tips/idéer inför bröllopet mottages gärna! En borgerlig vigsel går ju ganska snabbt, den långa varianten tar 2 minuter. Så något att fylla tiden med... Vi har ju nitton dagar på oss att förbereda... Hohoho, vad spännande!

Ovido - Quiz & Flashcards