Direktlänk till inlägg 9 februari 2007

Ett år sedan

Av Kicki - 9 februari 2007 17:49

Idag är det ett år sen missfallet. Nu har jag istället en jättestor mage med ett sprattlig bejbis i. För ett år sen låg det en dödis där. Det är det värsta jag har varit med om. Jag har aldrig haft så ont. Jag är inte så rädd för förlossningen, jag vet att det kommer göra ont men den här gången får vi med oss någon hem. För ett år sen fick vi åka hem ensamma, med en tom mage. Idag är det exakt två månader kvar till beräknad förlossningsdag. Det är marknad i Kiruna. Storhelg! Hahaha! Jag köpte samiska glödkakor och kaffeost. Men jag var så slut idag när vi gick omkring där att jag knappt orkade prata. Imorgon ska jag försöka igen.

 
 
Sandra

Sandra

18 februari 2007 20:00

Usch!

Denna gång komemr det nog gå riktigt bra och som du skriver får ni hem eran lilla bebisen.

Jag tror att om jag räknat rätt, så har jag bf dagen efter dig (du 9 april och jag 10 april), kan det stämma?

Ha det bra!

http://rosakuriosa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards