Alla inlägg den 2 februari 2007

Av Kicki - 2 februari 2007 10:18

Idag kom de! Igår hade jag tid hos arbetsförmedlingen och skulle ha med mig betygen, men de kom först idag. I ett stort brunt kuvert. Micke kom in i sovrummet så jag fick öppna det i sängen. Vilken god morgon! Jag fick VG i matte! Haha! Oj, vad glad jag blev. Och stolt. Jag klarade det! Fyra VG och ett MVG. Inte illa pinkat.Jag börjar känna mig förlossningsberedd. Nu står spjälsängen där, med sängkläder i. Jag ska packa BB-väskan idag. Något säger mig att den kommer bli ompackad många gånger. Man packar ner nåt onödigt och glömmer nåt viktigt. Bäst att börja i tid. Om nio veckor har jag gått full tid, det kommer att gå fort! Men det är svårt att planera när man inte vet säkert. Bäst att vara redo.Micke var så arg att han inte kunde sova inatt, och då kunde jag inte heller sova. Och så pratade han med mig om hur han skulle gå till väga med sitt problem. Då blev jag klarvaken. Jag var upp klockan fem, men gick och la mig igen. Försökte somna om, men det gick inte. Så klockan sex åt jag frukost. Sen kunde jag somna om. Och plötsligt blev klockan halv elva!

Ovido - Quiz & Flashcards