Alla inlägg den 4 februari 2007

Av Kicki - 4 februari 2007 11:51

Vi testade iallafall att åka till Narvik igår, men när vi kom till gränsen var det kolonnkörning och vi ville inte chansa. Tänk om vi inte hade fått åka hem igen! Vad jobbigt! Det var ganska skojigt att handla i Abisko oxå.Idag fortsätter jag i sovrummet. Men jag får hjälp idag. Det är skönt. Jag slipper bära ner grejer till källaren. Jag har planer för sovrummet som vi inte riktigt kan förverkliga ännu. Datahörnan ska flytta ut i vardagsrummet, men då vill vi ha ett hörndatabord, så det får vi köpa. Så nu är jag frustrerad, när jag måste vänta!Det blir många pauser. Kaffepaus, godispaus, datapaus, vattenpaus... Datorn får blanda musiken själv, men den har inte varit så bra på det idag. Igår var det bättre städmusik, mer hårdrock. Idag har det varit mycket The Doors och Mazzy Star, det är lite för flummigt att städa till, tycker jag.

Ovido - Quiz & Flashcards