Alla inlägg den 13 februari 2007

Av Kicki - 13 februari 2007 18:18

Jag är svag för askkoppar... vi var på en loppisaffär och den här stod längst ner i en hylla och gömde sig. Men jag drogs till den och åkte inte hem utan den. Designad av Gerda Strömberg, 1879-1960. Undra vad den kan vara värd?Hittade även en röd HellyHansen och två skitfina tavlor! Allt för en hundring!

Av Kicki - 13 februari 2007 12:56

...och må illa samtidigt är jobbigt. Jag ska göra köttfärsbiffar och makaroner. Jag har nyss gått upp från sängen, där jag var tvungen att ligga en stund för det svartnade för ögonen av illamående. Efter lite limevatten och vila blev det bättre. Men jag har ingen lust att laga mat! Ojoj...Igårkväll var jag och syster och handlade. Det var det bästa, att handla på kvällen mellan åtta och nio. Nästan inget folk, personalen var avslappnad och glad, inga köer, allt var bra! Vi irrade omkring och handlade en massa som inte stod på listan. Hehe...Jag passar på att lyssna på Depeche Mode innan älskling kommer hem. Han tycker de är tråkiga! Hm. Nu ska jag höja volymen!

Ovido - Quiz & Flashcards