Alla inlägg den 3 februari 2007

Av Kicki - 3 februari 2007 09:01

Igår satt jag utmattad i fåtöljen, utan att egentligen ha gjort någonting. Jag hade en del planer i mitt huvud, vad jag ville göra och ta tag i, men ingen ork att utföra dem. Det jag orkade med igår var att klippa naglarna och läsa Aftonbladet. Jag tvärsomnade före tio och vaknade imorse kvart i sex. Sen låg jag och väntade på att Micke skulle vakna. Och det gjorde han, när hans pappa ringde vid sjutiden. Jag tänkte att idag så orkar jag säkert göra det jag planerade igår. Så jag har börjat. Det är svårt att börja i en ände av sovrummet och ordna, och hålla sig där. Jag börjar ordna lite överallt och plötsligt har jag hamnat i köket. Jag är rädd att lägenheten ska vara en enda röra när Micke kommer hem, för att jag har dragit ut allt ur lådor och skåp, sen tog orken slut. Kanske ska jag försöka hålla mig till en grej i taget. Det märks att jag inte är i toppform direkt. När jag skulle ta mig upp från golvet fick jag ta det i etapper, först till en låg pall, sen en sängen och därifrån kunde jag ställa mig. Hahaha!Jag älskar småfåglar. De sjunger så fint och är roliga att titta på. Men nu bajsar de på vår bro, så jag tror att matstället måste flytta...

Ovido - Quiz & Flashcards