Direktlänk till inlägg 12 juni 2007

Gästlista

Av Kicki - 12 juni 2007 20:43

Jag trodde den var klar för länge sen, men ack, vad jag bedrog mig. Idag blev den längre, när sista handen las på inbjudningarna. Såja, då gick det från en liten tillställning till en något större. Imorn måste jag gå och titta om alla får plats i lokalen. Hehehe... Man kan ju inte hoppas att många tackar nej heller! Vi har försökt hålla nere antalet och bara bjuda de viktigaste, men hur räknar man då? Vem är inte viktig? Är det kul att vara den som inte är viktig? Åååååh, vad svårt! Vi borde ha rymt till Las Vegas... haha!


Det är riktigt roligt att planera. Jag är verkligen en sista minuten människa, så jag har skjutit upp allt till nu. Men va fan! Det blir nog roligt ändå, även om jag inte har allt inplanerat och utplacerat. Det blir nog inget kaos.


Nu jobbar man som en vettvilling så man inte kommer fatta att man ska gifta sig förrän man är klar och färdig och ligger i sängen som Fru mitt på självaste bröllopsnatten... Men det kanske är bra det. För de stackars nerverna. Illa vore det ju om man fick kalla fötter och rymde.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards