Alla inlägg den 9 januari 2007

Av Kicki - 9 januari 2007 18:21

Nu är det lite småjobbigt. Innan jul planerade vi att vi skulle ha sista matteprovet den 10:e januari klockan tio. Matteläraren sa även att information skulle finnas på skolans hemsida. Imorn är det den 10:e januari, men ingen information finns på skolans hemsida. Betyder det att vi inte har prov imorn? Eller betyder det att informationen vi fick före jul stämmer? Jag vet inte. Jag tror jag ska chansa och gå till skolan imorn klockan tio. Kanske är det bara jag där, men då missar jag inget iallafall. Men om det inte är något prov så missar jag en sovmorgon. Hm. Jag vaknar säkert ändå före sju. Måste uppdatera mig lite i Pythagoras sats. Jag har inte riktigt full koll.Jag är helt chockad att jag bara kommer att få godkänt i svenska b. Jag har alltid älskat svenska och haft dölätt för det. Det var svenska jag trodde att jag skulle klara bäst nu när jag började komvux, och det är svenska jag kommer få sämst betyg i. Helt jävla otroligt! Jag fattar inte! Det har känts motigt nästan från första veckan, så egentligen förstår jag att jag inte haft någon motivation. Men ändå! G! I svenska! Ja ja, bara jag får G nu. Jag vet ju inte än. Det kan bli IG, det verkar fan inte omöjligt. "Man ska inte ropa hej..."Min mage trycker på mina revben så jag får ont när jag sitter. Helst ska jag nog inte sitta. Ligga och gå är nog bäst. Men det är svårt att ligga framför datorn, och databordet är inte höjbart så jag kan stå heller.Ska jag gå ut en sväng och hälsa på hos min syster kanske?

Ovido - Quiz & Flashcards