Alla inlägg den 23 januari 2007

Av Kicki - 23 januari 2007 19:25

Imorgon åker min älskling till Sunderbyn och är borta i en vecka. Han har varit där förut och det är såå hemskt att vara ensam hemma. Den här gången ska jag flytta hem till min syster och leka nanny. Men jag kommer att vara en ganska dålig nanny, som vill gå och lägga sig klockan åtta, stiger upp tio på förmiddagen och är hungrig all vaken tid. Lite kanske jag kan hjälpa ändå. Jag hoppas det. Jag ska iallafall lära mig byta blöja. Hoppas att Alvar tycker det är okej att va övningsobjekt. Idag var vi till mvc och tog lite blodprov, lyssnade på bejbins hjärta och vägde mig. Usch, vad jag måste sluta äta godis nu! Jag får inte gå upp någe mer, säger barnmorskan till mig. Och det säger jag oxå. Nu får det vara nog! Nu blir det hälsokost och stavgång fram till förlossningen. Inget mer glass och chokladsås...Ååååh, vad jag kommer sakna min kille! Jag vet inte om vi varit ifrån varann så länge som en vecka de senaste två åren. Jag tror inte det. Det är smart att jag oxå ska bo någon annanstans under tiden, då blir det som att jag oxå reser iväg istället för att bli lämnad kvar. Och så är jag ju så mörkrädd och löjlig att jag sover med TVn på, och då sover jag inge bra. Vågar knappt gå på toaletten på natten, och det är ju inte så bra när jag är gravid och kissnödig mest hela tiden.Nä, nu ska jag gå och pussas resten av den här dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards