Alla inlägg den 22 januari 2007

Av Kicki - 22 januari 2007 20:08

Jag var ju bara tvungen att skaffa en sony ericsson z610i. Den har en kabel så man kan koppla den till datorn. Så nu har jag lagt över mina bilder från telefonen till datorn. Jag gillar teknik.

Av Kicki - 22 januari 2007 14:58

Det har hänt mycket i vår lägenhet. Vi har skaffat tvättmaskin, vilket är helt underbart att ha, och nu även bänkdiskmaskin, som vi inte riktigt har hajjat ännu. Vi har en barnvagn, ett skötbord, en spjälsäng, en torkställning, en handdusch, våffeljärn och stativ för att hänga teven på väggen. På bara en månad har det kommit så mycket grejer till oss, och vi har inte köpt allting. Nu saknar vi barnstol, men det är ingen panik ännu.Det är så roligt med nya saker! Och ju mer man skaffar, desto mer kommer man på att man behöver. Hehe!Nu behöver jag en kopp kaffe!

Ovido - Quiz & Flashcards