Direktlänk till inlägg 25 februari 2007

Avundsjuk

Av Kicki - 25 februari 2007 09:37

Nja, inte riktigt. Men jag tycker det är lite fuskigt. Jag vinkade precis av älskling och hans pappa när de skulle ut med skotrarna. Nu ska de va ute och frilufta sig hela dagen. Jag skulle göra något, men jag har glömt vad det var. Vika tvätt eller nåt annat skoj.Jag skulle följa med syster på hennes jobb, men hon hade inte så mycket jobb att göra idag, så det var lite onödigt. Det är varmare idag. Kring tio minus. Igår blåste det. Det var inget kul. Sen snöade det på kvällen. Nu har det slutat snöa ser det ut som, men det är ganska grått. I fjällen är det klarare. Det är trångt i magen. Det känns inge kul när bejbisen röra på sig. Men jag skrattar ändå, för det är ju så roligt egentligen. Och så syns det på magen hur det rör sig därinne. Igårkväll kivades vi, när den sparkade så tröck jag med fingret där och då sparkade den igen. Då skrattade jag jättemycket. När älskling kommer och klappar på magen och pratar blir det alldeles lugnt. "Det är pappa här!" sa han igår och höll på magen. Då höll jag på börja grina. Nä, jag fick halsbränna igen. Bäst att äta lite yoghurt.

 
 
Kusin Mats

Kusin Mats

26 februari 2007 01:43

Tjingeling ! HAr jag kommenterat Åsas så måste jag väl visa att jag vart förbi din blogg oxå ;). Hmm , känner igen mycket av det du skriver från Ninas graviditet(Tova,Viggo ). Kusligt att de små liven redan i magen kan känna igen saker och ting och att de "svarar på tilltal ". Hmm nu pratar Tova i sömnen så säger gonatt och hälsa !
Kram
/Mats

http://-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards